Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Αταξία

· Μου τη δίνει να είμαι ο άνθρωπος που νιώθεις υπεράνετα και φωνάζεις όταν έχεις τα νεύρα σου επειδή κόλλησες στην κίνηση κι έφαγες βροχή. Πολύ όμως...

· Μ’αρέσει να κάνω τη vodafone πλούσια γαμώτο... Και η πρώτη μου κίνηση να είναι να πιάσω το κινητό για να δω το sms για καλημέρα... ΓΑΜΩΤΟ

· Πρέπει να αποβάλω την αγγλική συνήθεια να μην παίρνω ομπρέλα όποτε βρέχει...

· Η μάνα πέταξε ατάκα... “Εγώ νομίζω ότι μπορείς να γράψεις... Γιατί δεν φτιάχνεις ένα blog” (εεεμμμ χμμμ... οκ...)

· Το σατανόγατο ανεβαίνει στο κομοδίνο και κάθεται με τις ώρες με γυρισμένη την πλάτη να κοιτάει τον τοίχο... Μήπως να το πάω σε παιδοψυχολόγο;

· Στο πατρικό τα μικρά στον καναπέ κι εγώ στο λαπιτόπι. Ο bro πάει να φιλήσει την καλή του κι η μικρή ντρεπόταν. :)

Καλή βδομάδα (θα έχουμε;)


Και αυτό...


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

α αυτό (κακώς) δεν το είχα διαβάσει

λοιπόν μια καλή εβδομάδα ακριβω΄ς δεν είχαμε,αλλά περασε και αναμένουμε τα καλύτερα

αγκαλιές


{μα μήπως να έκανες ένα μπλογκ?? :p}

Provato είπε...

η μαμά όχι μόνο είναι θεά που σε ενθαρρύνει, αλλά κάτι ξέρει κιόλας χιχιχι!
Το σατανόγατο (λολ) επίσης θεά, να ανησυχήσεις όταν ΔΕΝ κάνει τέτοια κουλά.
Φιλί μπεε