Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Angst!



Έχω άγχος γερμανικό... Και εξηγώ... Όπως λέει κι η βικιπέδια η γερμανική λέξη angst συμπικνώνει όλο αυτό το σφίξιμο του στομαχιού και τη δύσπνοια που με πιάνει ώρες ώρες... Και γιατί δεν έχω άγχος ελληνικό; Να εξηγήσω. Επειδή φανταστικοί αναγνώστες το γερμανικό angst συνδιάζει το άγχος και το φόβο με μια εσωτερική διαμάχη του υποκειμένου (βλέπε ρακούν). Επίσης ηχητικά δεν ξέρω πώς σας φαίνεται εσάς αλλά εμένα μου ακούγεται πολύ πιο επιθετικό/βαρύ/επώδυνο....

Επίσης το όλο κόνσεπτ χρησιμοποιήθηκε από καλλιτέχνες και λογοτέχνες για να αποδοθεί όλη αυτή η αναμπουμπούλα που περιέγραψα πιο πάνω.

Δείγμα:




Κι άλλο δείγμα:



Γιατί είμεθα βλόγι επιμορφωτικόν...


Υ.Γ.: Όλο αυτό επειδή έχω πλακωθεί στη δουλειά και ζορίστικα... Τι να κάνουμε είμαι λαρτζ τύπος...

3 σχόλια:

Provato είπε...

καλά, εγώ όταν ζορίζομαι σκοτώνω μερικά κουτάβια λαμπραντόρ, είσαι όντως μπλογκ πχιότητας τέλος, λέμε

stinky raccoon είπε...

Δυστυχώς είμαι και βλογ δυσλεκτικό και ανορθόγραφο...
(τα κουτάβια λαμπραντόρ το πάνε γυρεύοντας... σας καταλαβαίνω... ώρες ώρες είναι πολύ προκλητικά...)

Ανώνυμος είπε...

α εντάξει το ξέρω αυτό,κι εγώ Angst έχω...

...και είμαστε ακόμα στο Α, πού να δείς προχωρώντας στην αλφαβήτα :P