Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

If you’re born again, do you have two bellybuttons?

(Δεν θ’αναφερθώ στις εκλογές. Όχι γιατί δεν έχω άποψη γι’αυτές ούτε γιατί δεν μ’απασχολούν αλλά γιατί δεν γουστάρω εδώ μέσα. )

So το θέμα μου σήμερα (και βασικά το θέμα μου χτες) είναι περί αλλαγών.

Χτες έκανα κάτι που υπο κ/σ προ διετίας δεν θα διανοούμουν καν. Απ’ αυτά που αν μου έλεγες ότι θα κάνω δεν θα γέλαγα αλλά θα κουνούσα συγκαταβατικά το κεφάλι και θα έλεγα «καλά τραγούδα»...

Δεν θα μπω σε διαδικασία να πω τι και πώς και γιατί. Αυτό που με απασχολεί είναι άλλο. Ποιοι μηχανισμοί μας μεταμορφώνουν. Όχι ώστε να αλλάζει η οπτική μας για τον περιβάλλοντα χώρο... Ώστε να αλλάζει η οπτική μας για τον εαυτό μας τον ίδιο. Πότε φτάνουμε σε σημείο να αποδεχτούμε αυτό που είμαστε και να το εκθέσουμε ακριβώς όπως είναι, βορά σε κάθε είδους κακεντρεχή κριτική ή/και απόρριψη, γιουχάισμα κλπ. Ψάχνω από χτες να βρω πότε συμφιλιώθηκα μαζί μου. Πότε τέλος πάντων είπα «έλα μωρέ καλή είσαι, δε γαμιέται...» (το «φτου σου κούκλα μου» δεν ξέρω αν μου το είπα ακόμα, και μάλλον θ’αργήσω). Πότε κανείς συμφιλιώνεται με τις ανασφάλειες δεκαετιών και κάνει το επόμενο βήμα;

Ίσως να φταίει η αποδοχή από τους γύρω. Όχι ότι ήμουν εξωστρακισμένη και με κυνηγούσαν οι χωριάτες με πυρσούς και με δικράνια. Απλά έτυχε να βρεθώ με κόσμο που επικοινωνώ καλύτερα. Κι ο κόσμος αυτός είναι πιο διαχυτικός απ’ ότι είχα συνηθίσει. Ίσως είναι ότι τον τελευταίο χρόνο έπαψα να αυτομαστιγώνομαι λόγω κούρασης (άμα το σύμπαν σου ρίχνει σφαλιάρες καταλήγεις κι εσύ πιο διαλακτικός). Ίσως απλά όταν φτάνεις σε ηλικία που αν ήσουν πλάτανος θα στηνόταν καφενείο από κάτω, απλά αλλάζουν οι απαιτήσεις και τα θέλω ακόμα και απο ‘μας για ‘μας.

Anyway εν τω μέσω εκλογών εγώ τέτοια σκεφτόμουν...


Άσμα ευχάριστον...



5 σχόλια:

JoaN είπε...

xmm wraio einai ayto na symbainei.

klak http://www.youtube.com/watch?v=sWNAcFrxYwA
syneirmiko azma. mh rwtas to giati :P


(prode h leksh.. o anagramatismos 8a ferei katastrofh?!xo)

kalo paidi alla... είπε...

Αφού τον εαυτό μας τον τρώμε στη μάπα μέρα νύχτα καλύτερα να τον κάνουμε φίλο παρά εχθρό μας. Καλά έκανες άρα! Δε χρειάζονται γιατί σε τέτοιες αποφάσεις!

Ανώνυμος είπε...

koita raccoon, pisteuo oti o eautos mas einai kai o kritis mas... den ksero ti ekanes, alla apo tin stigmi pou mporei na einai kati pou exei na kanei me thema aksio/ithous - etsi opos to blepeis esi panta- theoro pos to emeis tha girisei na sou astrapsei kana dio psiles na ertheis na stroseis... gia ta alla ta apla, na sou po oti orimazeis kai megaloneis kai katalabaineis asinaisthita oti auta pou eleges kai ekanes sta 18 me toso pathos mallon pernoun poli nero sto potiri tous, kai mia kolozoi einai auti...zistin kai etsi...

Ανώνυμος είπε...

Lonely i apo pano...

stinky raccoon είπε...

@JoaN: Ναι είναι... Τον συνειρμό τον έπιασα, αλλά γιατί θα φέρει ο Pedro την καταστροφή;
@Καλόπαιδο: Δεν γίναμε φίλοι... Απλά συνθικολογήσαμε... Κι εγώ το πάω αλά Ογκουνσότο "Πώς γκένεν ατό;;;"
@Lonely: Δεν τίθεται θέμα ηθικής (που ούτως ή άλλως είναι βαριά κουβέντα). Άλλωστε όπως λέει ο ποιητής "Ηθικοί είναι αυτοί που δεν τολμούν να μην είναι"...