Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Αταξία 2


  • Γαμάτο... Θα το κάνω μπλουζάκι να το φοράω όποτε βγαίνω με τη Ντίνα: “Your knight in shinning armor turned out to be a loser in aluminum foil”
  • Γιατί άμα ο γκόμενος είναι ΘΕΟΣ (ήλιος καλοκαιρινός) εμένα δεν μ’ενδιαφέρει καθόλου; Μήπως επειδή προτιμώ χειμώνα;
  • Η μαλακία που ανεβοκατεβάζει το παράθυρο του αυτοκινήτου ξέρει κανείς από το κοινό μου πως λέγεται; Και κυρίως πόσο κοστίζει να την αντικαταστήσεις;
  • Γαμιέται η Σουηδία, τα Ικέα και τα σουηδικά κεφτεδάκια (σόρρυ γιατρέ μου nothing personal). Αφού δεν μου πάει ο πολιτισμός γιατί τα κάνω αυτά;
  • Αμα καείς στο χυλό δεν φυσάς το γιαούρτι... Κυκλοφορείς με πολύ καυτό χυλό σε νεροπίστολο... Ζητείται χυλοπίστολο.
  • Πάντως με μια βόλτα μακρινή ξεχνιέσαι... Να δες:

  • ΠΡΟΣΘΗΚΗ: Αυτό το πράγμα που ένεκα Χριστούγενα και ο κακός μας Χρόνος σε θυμούνται όλες οι άδικες κατάρες/επίδοξοι/παρολίγον/αλλοκακοναμημασβρει γκόμενοι πρέπει να απαγορευτεί διά νόμου. Μωρό μου σε άντεξα το πολύ 2 κρεβάτια. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι σε θέλω για γούρι την Πρωτοχρονιά;!


Πάρε κι ένα λάλά κοινό μου!

5 σχόλια:

JoaN είπε...

Άτακτο ρακούν σε χαιρετώ και λικνίζομαι στο ρυθμό του σαλαλαλά...

όμως τα κεφτεδάκια αυτά εσύ δεν τα αγαπούσες;
Είχαν κάνει θυσίες αυτά για σένα. Τι έγινε; Είναι σοβαρό; Είναι μόνιμο; Πες μου, Ενημέρωσε!

Prossτυχη :P

Ανώνυμος είπε...

I am so broke I can't even pay attention...

Νομιζω εμενα μ'αρεσει αυτο ;)

Lonely

kalo paidi alla... είπε...

Δώσε εξηγήσεις για τα κεφτεδάκια! Δε μπορείς να τα κατηγοράς έτσι! Αυτό με το παράθυρο με προβλημάτισε. Ωραία φωτογραφία. :)

Ανώνυμος είπε...

I love ZaZ και σ'όλα δίκιο έχεις ρακουνομπαρμπαδάκι μου

(ειδες,θυμάμαι και πόσο σ'αρέσουν *not* τα παρατσούκλια σε -άκι)

stinky raccoon είπε...

@JoaN: Κοίτα όλες οι παθιασμένες σχέσεις περνάνε κρίση... Απλά θέλω λίγο χρόνο...
@Lonely: Μόλις μου βρήκες δώρο για τον κολλητό. THANX!
@Καλόπαιδο: Πού να δεις εμένα που θα το πληρώσω...
@Kihli: "Το ρακούν έχει πάντα δίκιο". Αξίωμα. Σε συγχωρώ εσένα και μόνο για το ατόπημα, επειδή σου έχω αδυναμία άτιμο...