Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Κίνημα!

So

Κατ’ αρχάς αν είστε ερωτευμένοι πηγαίνετε κατ’ευθείαν στο τέλος του ποστ... Ναι στα μεγάλα γραμματάκια... Αντε πουλάκια μου.

Για να δω ποιοι μείναμε;! Ωραία...

Δεν χωνεύω τη γιορτή του στρουμπουλού μπουλούκου με τα βελάκια...(ΤΙ ΣΟΚ!!! ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΨΥΧΗ!!!) Όχι για λόγους δόγματος («ο Χριστιανός Άγιος του έρωτα είναι ο Άγιος Υάκινθος – έξω οι παπικοί δάκτυλοι από την ορθόδοξη χώρα μας» κλπ.). Επίσης ούτε επειδή αυτά τα κάνουν τα αμερικανάκια... (ναι κόψε πρώτα coca cola και τις μισές σειρές που βλέπεις και σου λένε πού να γελάσεις και ξαναέλα... και μη ξανάρθεις με τα allstarάκια σου να σε δω με γουρουνοτσάρουχο α λα 1821). Τέλος δεν μ’ άρεσει ανεξαρτήτως του αν έχω γκόμενο ή όχι...

Μου τι δίνει για τον ίδιο λόγο που μου τη δίνει το ότι «τα Χριστούγεννα πρέπει να γίνουμε τύφλα», «το Πάσχα πρέπει να φάμε μαγειρίτσα» και «το καλοκαίρι δεν νοούνται διακοπές αν δεν πας σε νησί». Αν σ’αυτό προσθέσεις ότι σιχαίνομαι ως δώρα ανεξαρτήτως ημέρας κάθε φύσεως διακοσμητικό και λούτρινο και ότι τα λουλούδια στο βάζο μου δημιουργούν την αίσθηση ότι έχω ένα πτώμα σε αποσύνθεση στο σαλόνι μου καταλαβαίνεις κοινό μου ότι μόνο για τα σοκολατάκια θα εκτιμούσα τη μέρα αυτή αλλά η σοκολάτα δεν έχει μέρα στο βασίλειο του ρακούν... Είναι sine qua non

Σήμερα λοιπόν χαζεύοντας στο γούγλη βρήκα ότι το κίνημα του αντιμπουλούκου έχει γίνει λήμμα στι βικιπέδια... Με λίγω ακόμα ψάξιμο βρήκα και κάρτες για να στείλω σε όλους όσους γιορτάζουν τις οποίες θα μοιραστώ με σένα κοινό μου:

Ιδανική κάρτα για ερωτευμένους που καταλήγουν σε κλισέ:

Ιδανική για ζευγάρια που γιορτάζουν μόνο σήμερα και καμιά άλλη μέρα:

Ιδανική για όσους σου λένε «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ»:


Ιδανική για όσους σε ρωτάνε «Τι θα κάνεις σήμερααα?!?!?!»:

Και τέλος γαμάτη κάρτα σε όσους σας πουν γκρινιάρηδες γεροντοκόρους/-ες:

Μετά απ’ αυτό σίγουρα κανένας δεν θα μου ξαναπεί κάτι αντίστοιχο του χρόνου... (παίζει βάσιμα να μη μου ξαναμιλήσουν και γενικώς)



ΑΝ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ... ΑΠΛΑ ΓΙΟΡΤΑΣΤΕ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΩΣ!!!

4 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Ρε συ! τώρα είδα ότι χρεώνεις 50 ευρώπουλα την ώρα στα μεήλς!!!!

Θα μας πάρεις τη δουλειά εσύ... :))))

Dani είπε...

χαχαχα δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!!
κι εγω ετσι για σπασιμο σημερα εκλεισα ραντεβου με τον οδοντιατρο!


(α επισης υπαρχει και το γνωστο
fuck valentine's-i love you everyday)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Κόσμια, ήσυχα και προπαντώς μη μας σπάτε τα αρχίδια με τα ζουζουνομελισίσματα σας!

Μέρααααααααα

stinky raccoon είπε...

@Marco: Και είμαι και πολύ οικονομική για τις υπηρεσίες που παρέχω...
@Dani: Έτσι... Έκατσες κι ασχολήθηκες με κουφάλες...
@Γ&Δ: Τελικά επιβιώσαμε και φέτος...