Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

My notebook

Κυκλοφορώ μ' ένα μαύρο σημειωματάριο. Εκεί που κάθομαι το βγάζω από την τσάντα κι αρχίζω και γράφω. Τώρα να σου πω ότι δεν με κοιτάνε περίεργα ψέμματα θα σου πω... Σαν εξωγήινος τους φαίνομαι.


Συνήθως ξεκινάω να γράψω από ανασφάλεια. Όταν είμαι μόνη μου, όταν είμαι θυμωμένη, όταν έχω ουρλιαχτά στο κεφάλι μου και δεν θέλω κάπου να τα πω για να μη με στείλουν ντουγρού στην Κασταλία.


Αυτά που γράφω είναι βίαια. Δεν έχουν σημεία στίξης. Οι καταλήξεις είναι ανορθόγραφες, Τα κεφαλαία μπλέκονται με τα μικρά χωρίς λόγο. Ο ειρμός συνήθως χάνεται και τα κείμενα μένουν στο μαύρο σημειωματάριο...


Κυκλοφορώ μ' ένα μαύρο σημειωματάριο. Εκεί που κάθομαι το βγάζω από την τσάντα κι αρχίζω και γράφω. Αν κανείς διαβάσει αυτά που γράφω θα τρομάξει. Εγώ τουλάχιστον δεν τα διαβάζω ποτέ...

3 σχόλια:

kosmiki_agaph είπε...

Καλημέρα :)

Αβαδιστη είπε...

Mην άγχεσθε.. το έκανε και ο Χέμινγουέη και ταυτόχρονα έπινε και 2 μπουκάλια κρασί.

stinky raccoon είπε...

@Cosmic Love:Καλημέρα και σε σας...
@Αβάδιστη: Αυτή ακριβώς η ομοιότητα με τρομάζει (το τεφτέρι είναι moleskine)