Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Zaz και άλλα...

(Ακούγοντας Zaz για 6η φορά στο ρηπήτ) (στα πόσα ρηπήτ καίγεται το εμ πι θρι;!)

(Dans ma rue)

Τι χούι είναι αυτό με τον έλεγχο που έχω αδυνατώ να καταλάβω.... Σκάω ρε φούστη μου, τι κακό. Να ξέρω τι κάνει ο άλλος. Να τσαντίζομαι που δεν περνάει ο λόγος ή η μπογιά μου ή και αμφότερα (Μ. γλυκούλη αυτό όταν το διαβάσεις μη με κράξεις). Και να τεστάρω/τεστάρομαι συνέχεια. Γαμημένα impact, τα γράψαμε και στο παρελθόν, μη τα ξαναλέμε, αυτά θα με φάνε. Και βρίσκεσαι στα καλά του καθουμένου να ζεις σκηνικά που όταν τα αφηγήθηκα σε αγαπημένο σαλαλά του είπα «Αυτό είναι για ποστ αλλά άμα το γράψω δεν θα με πιστέψει κανείς... Θα νομίζουν ότι γράφω δρακιές...» Θα μου πεις «Σε νοιάζει;». Θα σου πω «Καλά όχι αλλά άσ’το...»

(Je veux)

Πάντως κοινό μου αν σας πει γυναίκα ότι δεν την πορώνει να κάνει την αντίζηλο να σκάσει να μη το χάψετε... Αρχίζω να πιστεύω ότι ο μόνος λόγος για την εκάστοτε απιστία είναι η γκόμενα του άλλου κι όχι το τρόπαιο. Δεν πα να ‘ναι αδικιορισμένη (άτσα ντοπιολαλιά το ρακούν)... Δεν πα να κλέβεις παγκάρι εκκλησίας... Πρόκειται για τρομακτικό μπουστ...

(σ’αυτό το σημείο να ενημερώσω ότι κανείς δεσμευμένος άνδρας δεν εκλάπει στα πλαίσια του πειράματος).

(Ni Oui Ni Non)

Κυριακή ξύπνησα 4 ώρες πριν τη Δευτέρα... Ματημπαναγία σου λέω... Κι όχι τιπτ άλλο άνετα κοιμόμουν κι άλλο αλλά είπα να σηκωθώ μη τυχόν ξυπνήσω οριστικά στις 4 και καταλήξω να βλέπω telemarketing ή ακόμα χειρότερα να κάνω φασίνα στο σπίτι μέχρι να πάω δουλειά.

(Τέλος η αλλοδαπή)

Δεν με έχει ακουμπήσει άλλη φωνή τόσο όσο του Παπάζογλου. Είχα μάθει σχετικά πρόσφατα ότι δεν είναι καλά κι ότι ταλαιπωρείται οπότε το νέο δεν μου ήρθε ξαφνικό. Χτες στο live δεν τόλμησαν να παίξουν τραγούδι του. Καλά έκαναν. Μερικές φορές η αναπαραγωγή είναι προσβολή.

Πάντως όποτε θα ακούω τις «Στιγμές» θα κολλάω για λίγο... Μη με ενοχλείτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: