Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Ε μα πια!!!

Όπως βλέπεις στη διπλανή στήλη αγαπητέ αναγνώστη* ένα από τα πράγματα που μισώ όσο τιπτ (μισό πολλά πράγματα btw) είναι οι κλιτικές προσφωνήσεις που υποδηλώνουν οικειότητα, γλυκύτητα κλπ... Ακόμα και από γκόμενο που λέει ο λόγος αποδεκτές γίνονται μόνο οι προσφωνήσεις «μωρό μου» και «μάτια μου». Κάθε άλλο υποκοριστικό και ιδιαζόντως τα λήγοντα εις –ούλι, -ούλα και –άκι μου προκαλούν ενστικτώδη οισοφαγική παλινδρόμηση. Ανάλογη γαστρεντερική δυσλειτουργία μου προκαλούν επίσης πάσης φύσεως κτητικοί προσδιορισμοί (επιτρέπονται μόνο σε μέλη του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος π.χ. «παιδί μου!» καθώς και σε φίλους κατά τη διαδικασία των συστάσεων π.χ. «από ‘δώ η φίλη μου raccoon»).
Τι κάνεις λοιπόν αγαπητέ αναγνώστη* όταν εκεί που κάνεις ότι δουλεύεις ήσυχος ήσυχος μπροστά στο πισί σου (σικ) περνάει από δίπλα ο άκυρος του πάνω ορόφου και σου κάνει «Τι κάνεις ομορφούλι μου?!?!??!»;;;;; Δύο λάθη σε μία πρόταση; ΚΑΙ «ομορφούλι» ΚΑΙ «μου»;;; ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΦΤΑΙΩ;;;



*-Πότε θα το πάρεις απόφαση ηλίθια ότι μόνη σου τα λες μόνη σου τα διαβάζεις;!;!
- Και τι σε νοιάζει εσένα μωρή! Κάποια στιγμή που θα γίνω διάσημη βλόγερ όλοι θα πιάνουν να διαβάζουν τα ποστ από την αρχή για ιστορικούς λόγους... Έχω όραμα εγώ!!! Σιχαμένη...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

είδες,ήρθε η στιγμή lol