Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Το δέκα το καλό είναι το δέκα το καρώ... Μόνο...

Βρήκα ένα group στο φατσοβιβλίο που το κάνουν add ηλίθιες φίλες μου από το σχολείο. «Το 2010 θα είναι το δέκα το καλό»...


Το 2010 μέχρι τούδε είναι η πιο κουραστική χρονιά μου μετά το 1997-1998 (πανελλήνιες). Σοβαρά τώρα.... Και με θέματα... Όχι μλκιες... Εκεί που λες Δόξα το Θεό ν’αρχίζεις τα βόηθα Παναγιά... Κι οι φίλοι που δεν βοηθάνε.


Είτε γιατί δεν μπορούν, είτε γιατί δεν θέλουν. Προσωπικά δεν δικαιολογώ την ανημπόρια. Όχι γιατί δεν καταλαβαίνω το να μην αντέχεις άσχημες καταστάσεις... Αλλά γιατί είμαι εξαιρετικά εύκολη στο να μου συμπαρασταθείς... Απλά με πας σε μπαρ και μ’αφήνεις να πίνω και να λέω ό,τι μλκια μου σκαλώσει στο κεφάλι... Όχι για το πρόβλημα... Για άσχετα. Να πχ με το Τσίου (βλέπε προηγούμενο ποστ) συζητάμε για πολεμικά παιχνίδια... Ο πατέρας στο νοσοκομείο κι εγώ να πίνω και να αναλύω στρατηγικές μάχης... Να σκέφτομαι ότι θέλω να μάθω για όλες τις άκυρες ξεπέτες του καθενός.


Τώρα είμαι περίπου πάλι σε τέτοια φάση. Θ’αρχισω πάλι να βαράω κόσμο online μου φαίνεται...


Κάπου πρέπει να καταλήξει αυτό το κείμενο αλλά σήμερα δεν του βγαίνει...


Anyway ας μείνουμε στο ότι σήμερα είναι Παρασκευή, ότι αύριο θα πάω για χορό, ότι στο παιχνίδι έχω ανέβει βαθμολογία (και σε λίγο κάνω και αποικία) (τι σου λέω τώρα ε;) και ποστάρω το αγαπημένο μου κλισέ παρασκευοτραγουδο...



(φανταστικέ μοναδικέ μου αναγνώστη περιμένω να μου μάθεις πώς ποστάρουμε βιντεάκια απο το γιουτιουμπ... ε; εεε;;;)


Ενημέρωση: Thanx φανταστικέ αναγνώστη!!!



3 σχόλια:

kalo paidi alla... είπε...

Εγώ πάντως τους ζηλεύω αυτούς που έχουν προβλήματα και μπορούν να τα ξεχνάνε έστω και για ένα βράδυ βγαίνοντας και λέγοντας άσχετα πράγματα.
Cure αγαπάμε έστω κι αν το τραγούδι αυτό το βλέπω ποσταρισμένο στο φατσοβιβλίο κάθε παρασκευή από τον κάθε άσχετο, δεν το βαριέμαι ποτέ
Για το ανέβασμα: Πας Ου!τουμπ στο βιδεάκι που θες και πατάς κουμπί αποστολή. Μετά σου βγάζει πολλά κουμπάκια. Πατάς κουμπι βλόγγερ. Μετά σου ανοίγει παραθύρι με το βίντεο και πατάς όχι το δημοσίευση ανάρτησης, το άλλο. Μετά στο έχει αποθηκεύσει στις αναρτήσεις σου, οπότε πας επεξεργασία αναρτήσεων και γράφεις και τίποτα και μετά πατάς δημοσίευση και το διαβάζω εγώ. Απλό ε?

stinky raccoon είπε...

Διλαδή δεν μπορώ να το προσθέσω τώρα ε?! πφφφφφφ

kalo paidi alla... είπε...

Πήγαινε ουτουμπ πάτα το κάτω δεξιά κουμπάκι ενσωμάτωση/embed και αντέγραψε το μακρυνάρι κωδικό που θα σου βγάλει.
Πήγαινε επεξεργασία ανάρτησης στην ανάρτηση σου και κάνε επικόλληση. Λογικά θα βγει.