Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Bullets και νουμεράκια

So…Το σκ χαρακτηρίζεται αρκούντως ικανοποιητικό... Έχουμε και λέμε (έλα να βλέπω bullets):


· Σάββατο ύπνος βαθύς γιατί είμαστε και στην ανάπτυξη. Απρόσμενη συνεργασία του σατανόγατου το οποίο δεν με ξύπνησε όπως λατρεύει να πράττει συνήθως.


· Λιώσιμο σε λαπιτόπι μέχρι το απόγευμα


· Καφές με καινούρια φίλη που στην πορεία έγινε ένα ουζάκι και κατόπιν “δενπαωσπιτιμουαπόψε”


· Κυριακή ξύπνημα σχετικά νωρίς για να πάω επίσκεψη σε ασθενή σε νοσοκομείο (το λέω για καλό γιατί ο ασθενής δεν ασθενεί πλέον. Δεν είμαι διεστραμένη for God’s shake*)


· Το βράδυ ήμουν καλεσμένη σε απολύτως σουρεάλ ντινέ. Σ’ αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσω ότι ΛΑΤΡΕΥΩ τα σουρεάλ ντινέ. Και συνήθως πάω για το σουρεαλισμό κι όχι για το φαΐ. Είμαι περίεργη και τρώω μόλις τη σαλάτα (όπως έκανα και χτες).


· Μου διάβασε το χέρι Ιταλίδα τσελίστρια... Στο ντινέ. Τόσο σουρεάλ... Για την ακρίβεια εγώ δεν το ήξερα αλλά ήταν προκανονισμένο να μου διαβάσουν το χέρι. Τα πορίσματα ήταν τα κάτοθι (πάμε νουμεράκια):

1. Κάπου στα 25 ήταν η σχέση που μου άλλαξε την κοσμοθεωρία μου και μ’ έκανε πιο σκληρό άνθρωπο... (χμμμ)

2. Την ίδια περίοδο έκανα ένα ταξίδι μακριά και τακτοποίησα τα μέσα μου (καρδιά στ’ αριστερά, πνεύμονες στη μέση κλπ)(χμμμμμ)

3. Θα κάνω άλλες 2 σημαντικές σχέσεις στη ζωή μου. Η επόμενη αναμένεται μεταξύ 30-35 (προς το 35)

4. “Γάμο δεν βλέπω... Λυπάμαι...” (έεεελα δεν το πιστεύω)

5. “-Παιδιά βλέπω δύο. – Μήπως είναι δίδυμα να μην παιδευτώ πολύ;!”

6. Γενικά η συμβουλή της τσελίστριας ήταν να θέλω λίγο περισσότερο αυτά που θέλω... Αυτό πώς γίνεται;!


*Το ξέρω ότι δεν γράφεται έτσι απλά ΕΤΣΙ μ’αρέσει περισσότερο...

1 σχόλιο:

kalo paidi alla... είπε...

Μεγκάλο ταξίντι τα κάνεις...Μεγκάλη πόρτα τα ντιαβείς...σε τρία τέρμιναλ!