Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Bad bad raccoon...

So χτες είχα μια συζήτηση με το μέγα οινοπότη Tσίου για τα ψυχολογικά μου. Συγκεκριμένα μου εξηγούσε ή προσπαθούσε να μου εξηγήσει ότι όποτε γνωρίζω ένα άνθρωπα του πετάω στη μούρη υπερβολικές δόσεις ρακούν μόνο και μόνο για να δω αν αντέχει. Όπου υπερβολικές δόσεις ρακούν (κατα Τσίου) είναι: Τεστάρισμα του IQ του συνεντευξιαζόμενου, υπερβολικά bossy συμπεριφορά για να δω πόσο χέστης είναι, ενίοτε snobίστικο ύφος, διατήρηση των αποστάσεων σε αγγλοσαξωνικά standards (αυτό είναι ως εκεί που φτάνουν τα χέρια σου στην πρόταση κι αν εισβάλλει κανείς στο χώρο σου είναι αγένια). Βεβαίως έσπευσε να συμπληρώσει το Τσίου ότι άμα χαλαρώνω και γνωρίζω τον άλλο είμαι πολύ γλυκός άνθρωπας αλλά αυτό της έλειπε να μη το πει. Αυτό όμως που ρώτησα το λατρεμένο Τσίου και απάντηση δεν πήρα και ακόμα μου τριβελίζει το μυαλό είναι «Ναι αλλά έτσι δεν είμαι στην πραγματικότητα;» Οκ είμαι γλυκός άνθρωπας με τους φίλους μου αλλά είμαι και σκατόπαιδο μ’αυτούς που δεν ξέρω. Και για να είμαι ειλικρινής χαίρομαι που είμαι σκατόπαιδο με αγνώστους γιατί αλλιώς θα ένιωθα σα κατι πατσαβουρόσκυλα που μπαίνει κλέφτης στο σπίτι και του φτιάχνουν καφέ... Και ακόμα κι αν το πάμε σε γκομενικό επίπεδο το θέμα που έθεσε ο φιλόσοφερ Τσίου ερωτώ. Αν κάποιος δεν με αντέχει στα άγριά μου και τις ανασφάλειές μου, αξίζει να δει τι γλυκός άνθρωπας είμαι στο βάθος κήπος (πάντα κατά Τσίου);;;


3 σχόλια:

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Αγαπητόν ρακούν,
είμαι ο άνθρωπός σας! Έχω στείλει πολύν κόσμον αδιάβαστον σε παρέες και σε πρώτα ραντεβού.
Αλλά έτσι είναι: δεν θα πέσουμε στο επίπεδόν τους. Αυτοί να ανέβουν εις το δικόν μας.

stinky raccoon είπε...

Αγαπητέ μου δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από 'σας (με τον όρο "ραντεβού" προφανώς εννοείτε τις ακροάσεις). Μήπως όμως έχουμε πολύ παράλογες απαιτήσεις περιμένοντας να ανέβουν εις το ημέτερον και κυρίως εις το υμέτερον επίπεδο;! Μιλάμε για επίπεδο μεγέθους Ιμαλαΐων...

Ανώνυμος είπε...

Ego simfono me raccoon pantos...

kane ton allon na kourastei an prepei kai aston meta na ksekourastei se mia oasi... tin oasi sou :)

p.s kai ego latreuo miouzikal... poli!!!

Lonely