Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Πρωτοχρονιάτικη Αταξία

  • Δίπλα δίπλα στον καναπέ με τον πατέρα ρακούν. Αλλάζει ο χρόνος. Τα φώτα ανάβουν: “Το κατάλαβες ότι κάτι άλλαξε ε;!” (ταυτόχρονα το λέμε και σκάμε στα γέλια). Γέλαγα γιατί είχε ένα μαρούλι στα δόντια του και γιατί θέλαμε τόσο πολύ να άλλαξε κάτι με το που άναψαν τα φώτα...

  • Ποτό στο στέκι. Ο Μ. μου έκανε τη χάρη και ήρθε. Χαμόγελα κι αγκαλιές. Και αστεία και χαλβάδιασμα με τις κυρίες και λίγο ξαναγίναμε φυσιολογικοί...

  • Το σκουλαρίκι που έφτιαξα σ'αρέσει;” “Είναι σαν αποσμητικό αυτοκινήτου... Σε δεντράκι δεν έβγαινε;” Από εκείνη την ώρα όσο και να μου αρέσει δεν παύω να μου μυρίζει anti tobacco...

  • Νοσοκομείο Αλεξάνδρα απόγευμα πρωτοχρονιάς (σιγά που δεν θα πέρναγα από νοσοκομείο). Απαράδεκτος γιατρός με μαλακισμένο υφάκι και αντίστοιχη μούρη μπαίνει στην αίθουσα αναμονής και απαιτεί να μάθει ακριβώς τι πρόβλημα έχουμε. Συγνώμη που δεν θέλω να εξηγώ τα γυναικολογικά μου σε κοινό 15 άσχετων. Και όχι δεν μπορούσα να περιμένω να έρθω το πρωί. Ήθελα να έρθω να σε δω στην εφημερία σου ηλίθιε!

  • Παραχώρησα τη θέση μου σε έγκυο που είχε διπλωθεί στα δύο από τον πόνο κι η προϊσταμένη εντυπωσιάστηκε... Αυτό μόνο εγώ το βρίσκω θλιβερό;

  • Τα πρώτα ευχετήρια μηνύματα της χρονιάς ήρθαν από γκόμενους που ξέχεσα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τους τελευταίους 2 μήνες. Πράγμα το οποίο επιβεβαιώνει 1ον ότι τελικά οι άντρες που συγχρωτίζομαι είναι μεγάλοι μαλάκες και 2ον ότι το ρακούν όταν γίνεται σκύλα είναι αξιομνημόνευτο...

  • Κέρδισα το φλουρί... Και φοράω και το γούρι που μου πήρα. Και ναι είμαι προληπτική. Ό,τι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω...

Καλή χρονιά μωρά μου. ΥΓΕΙΑ και δευτερευόντως όλα τ' άλλα



Όλα δίδυμα τα 'χει η ζωή
γέλια, δάκρυα, βράδυ, πρωί.
Όλα δίδυμα, κόσμε ντουνιά
κέρδη, χάσιμο, μια πετονιά.

2 σχόλια:

astakoulis είπε...

Θέλω κι εγώ φλουρί, μα ποτέ να μην μου κάθεται πια;;;;; Κι εγώ με τα sms μία από τα ίδια. Κάτι ξεχασμένοι πρώην μου, κάτι τύποι antisos, 12+1 με κολλημένο δίκτυο στέλνανε καλή χρονιά κι εγώ τους έστελνα στο διάολο.

Καλή χρονιά κοριτσάκι, ότι επιθυμείς να σου έρθει

stinky raccoon είπε...

Καλή χρονιά και σε σένα κοριτσάκι μου!