Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Resolutions and revolutions

Έχω ήδη πει ότι για ξεκινήματα έχω τη δεύτερη μέρα μετά τις διακοπές του καλοκαιριού (δεν βάζω λινκ τεμπέλικο κοινό! Δες το πρώτο πρώτο ποστ). Παρά ταύτα κάνω μια εξαίρεση και θα σου πω γιατί.

Tην πρωτοχρονιά πήρα μια απόφαση το νέο έτος να είναι διαφορετικό από το προηγούμενο – που χειρότερο δεν είχα (προ-προηγούμενο ποστ). Στην πορεία συνειδητοποίησα ότι με την πίεση, τη μιζέρια και την αυτομαστίγωση έκανα κακό στον εαυτό μου γενικώς και στον οργανισμό μου ειδικώς. Κι έτσι φτάσαμε στο New year’s 4th day resolution:

Άρνουμαι να πιεστώ για θέματα ήσσονος σημασίας

Αναλυτικά:

1) Αν θες να γκρινιάξεις επειδή νιώθεις ένα κενό στη σχέση σου εντελώς απροσδιόριστο, αλλά όχι να χωρίσεις, γιατί λατρεύεις το γκόμενό σου και σου φέρεται άψογα ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.

2) Αν έχεις μπλέξει με τιτανομέγιστο μαλάκα κι έχουμε περάσει 4 χρόνια κάθε Πέμπτη να αποφασίζουμε ότι πρέπει να χωρίσεις, κι είναι Πέμπτη ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

3) Αν η οικογένειά σου σου συμπεριφέρεται άσχημα κι εσύ στα 31 σου δεν μπορείς να τους βάλεις στη θέση τους παρ’ όλο που μένεις μόνος σου και κερδίζεις το ψωμί σου μόνος σου εδώ και χρόνια ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

4) Αν θες να βγούμε για να μου πεις τα νέα σου και δεν έχεις τίποτα απολύτως θετικό να μου πεις παρά μόνο να γκρινιάξεις που μετά από μια βδομάδα στην Ιταλία νιώθεις λίγο κάπως... μάντεψε;

ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!

Δεν είναι επειδή δεν σε νοιάζομαι. Είναι επειδή αποφάσισα να με νοιάζομαι λίγο περισσότερο. Κι επειδή αποφάσισα η νέα χρονιά να είναι πιο υγειής.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τη φίλη που χτες, ενώ ήξερε ότι είμαι με αναλγητικά για άλογα σκέφτηκε να μου κάνει μούτρα επειδή μίλησα με τον κολλητό της στο φατσοβιβλίο και του είπα τα νέα μου πριν τα πω στην ίδια...



2 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Έτοιμη ήμουν να σε πάρω τηλέφωνο αλλά...αστο για το 2012 καλύτερα!

Φιλιά

stinky raccoon είπε...

Δες τα mail σου...