Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Στο παγκάκι...

Μεσημέρι Κυριακής στον παραδοσιακό Κολωνακιώτικο καφενέ. Κόσμος συνωστίζεται έξω στο κρύο με τα μπουφάν και τα καρκινοσωληνάκια του (γεια σου Γιωργάκη θα μας κάνεις όλους υγιείς). Δίπλα μας είναι ένα παγκάκι το οποίο φιλοξενεί θεριακλήδες όσο αυτοί περιμένουν τους άλλους θεριακλήδες να ξεχαρμανιάσουν και να φύγουν για να αδειάσει κάνα τραπέζι. Κάποια στιγμή ο Μ. αφού έχει γίνει τιραμόλα πάνω στην καρέκλα γυρνάει και μου λέει συνωμοτικά “μλκα δεν φαντάζεσαι τι λένε αυτοί”. Οι “αυτοί” ήταν δύο τύποι 30φεύγα μη σου πω 40παρακάτι. “Ο τύπος έχει μια γκόμενα και έχει άγχος αν θα την εγκρίνει η μάνα του γιατί αν δεν την εγκρίνει δεν θα του δώσει τα χρήματα που χρειάζεται για να κάνει ανακαίνιση στο σπίτι του”. Δικαίωση... Τόσα χρόνια που φωνάζουμε για απανταχού μαμάκηδες εξαρτημένους από σκύλες μάνες μας έλεγαν τρελλές... Μετά από μία ανάλυση για το πόσο θλιβερό είναι να κανονίζεις τα κρεβάτια σου βάση ΔΝΤ μαμάς οι 30φεύγα μη σου πω 40παρακάτι έφυγαν. Τη θέση τους πήραν 4 γκομενίτσες με στυλ “έχω ένα κουνάβι στο κεφάλι μου κι η φόρμα μου κάνει όσο η μηχανή σου”. Ο Μ. συνέχισε ξεδιάντροπα να τεντώνεται. Όταν άδειασε τραπέζι κι έκατσαν γυρνάει και μου λέει “μλκα όποιος κάθεται σ' αυτό το παγκάκι είναι εντελώς προβληματικός. Δεν φαντάζεσαι τι έλεγαν κι αυτές... Γμτ δεν άκουσα την ιστορία μέχρι τέλους”. Δεν ρώτησα τι ακριβώς πρόβλημα είχαν οι “προβληματικές” γιατί αρχίσαμε να λέμε ότι το παγκάκι είναι ιδανικό θέμα για ταινία μικρού μήκους (ο Μ. είχε βρει και σκηνοθέτη) αλλά κατόπιν σκεφτόμουν ότι την άλλη Κυριακή πρέπει να κάτσουμε κι εμείς στο παγκάκι γιατί (σοβαρά τώρα) δεν νομίζω ότι στο συγκεκριμένο καφενέ υπήρχε κανείς πιο προβληματικός από μας...


ΥΓ. Ναι είμαστε κουτσομπόληδες...


Άσμα σχετικόν


1 σχόλιο:

JoaN είπε...

eless... kalllllo k ayto. koinonikopolitkes parathrhseis.

8eiko to “έχω ένα κουνάβι στο κεφάλι μου κι η φόρμα μου κάνει όσο η μηχανή σου”


isws er8w, mhn perASEIISSS SALALALA